reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Sára L Fábianová

Sára L Fábianová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek ako každý iný.. Žena ako žiadna iná. Zoznam autorových rubrík:  Volajte ma SaraelI have a dream!

reklama

I have a dream!

Keď trpáka hlupák odsúdi

Sára L Fábianová

Keď trpáka hlupák odsúdi

Stáva sa aj vám, že vás niečo tak veľmi pobúri, že sa vám zastaví mozog a nechce sa pohnúť? Samozrejme, že hovorím o ľudskej hlúposti. Môže pobúriť aj niečo iné? Dívate sa a dívate, ústa sa vám otvárajú viac a viac... A ani za svet neviete pochopiť PREČO? AKO? NAČO? VÁŽNE?! V mojom veku, chcem, či nechcem, myšlienky začnú pochodovať smerom – Sára, naozaj chceš mať v tomto svete deti? Ešte donedávna som bola tak naivná, že som si myslela, že moja generácia je jedna z prvých, ktorá dokáže zmeniť svet. Exkrement, exkrement zlatá rybka. Ľudia v mojom veku (+,-) mi dennodenne s potešením ukazujú, že sme rovnako sprostí, ako tí pred nami a rovnako sprostí budú aj tí za nami. Ale to je asi taká tradičná myšlienka. Každá ďalšia „nastupujúca“ generácia má pocit, že dokáže niečo nové.

  • 5. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu